POGOJI POSLOVANJA

Podatki podjetja

Naziv podjetja: Jemott d.o.o.

Naslov podjetja: Stari dvor 3, 1433 Radeče, Slovenija

Davčna številka: SI62624474

Matična številka: 5345456000

TRR: SI56 0233 0001 0999 994

TRR: SI56 6100 0001 6101 862

Telefon: (03) 568 70 91 / 031 434 079

Elektronski naslov: neza@tiskjemott.si

Delovni čas podjetja: ponedeljek – petek od 7.00 do 15.00 ure

Osnovne informacije

Splošni pogoji spletne trgovine tisk-jemott.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino tisk-jemott.si (v nadaljevanju »trgovina« ali » tisk-jemott.si«) od dne 01.09.2023 upravlja podjetje JeMoTT d.o.o., ponudnik storitev (v nadaljevanju »ponudnik«).

Tisk-jemott.si, niti katera druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku, izdelavi in obdelavi spletnih strani, v nobenem primeru ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala ali bi bila v zvezi z obstojem oz. delovanjem naših spletnih strani ali uporabo informacij, ki so na njih objavljene. Tisk-jemott.si si pridržuje pravico do spremembe vsebine spletnih strani.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Ponudnik ni odgovoren za nedelovanje trgovine, saj lahko pride do situacije, da poslovanje preko spletne trgovine ni mogoče zaradi različnih tehničnih vzrokov.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje tisk-jemott.si, pravice kupca/uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba tisk-jemott.si posodablja in spreminja. Velikost izdelkov in barva se lahko na predstavitvenih fotografijah razlikuje od fizičnih izdelkov.

Cene so predstavljene kot spletne cene, ki veljajo za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino, plačila s kreditno kartico ali preko plačila predračuna z nakazilom na TRR.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Popusti

Tisk-jemott.si lahko svojim kupcem omogoči časovno omejen popust, ki je jasno označen na strani izdelka.

V akcijo so lahko vključeni vsi izdelki naše prodaje, akcija pa traja do roka označenega pri izdelku. Akcija poteka do odpoklica. Ugodnost za kupca se kaže v znižani ceni, % akcije ni vnaprej določen, ampak se določi na dan kreirane akcijske ponudbe.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

-              plačilo z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena): v kolikor kupec naročeno blago prevzame na sedežu podjetja (Stari dvor 3, 1433 Radeče) lahko celoten znesek poravna z gotovino ob prevzemu blaga. Blago lahko osebno prevzame po predhodnem dogovoru o času prevzema.

-              plačilo po povzetju (velja spletna cena): blago bo dostavila Pošta Slovenije, ob dostavi lahko kupec poravna celoten znesek naročila. Stroške plačila po povzetju nosi kupec sam.

-              plačilo po predračunu (velja spletna cena): ob potrditvi naročila kupec na naveden elektronski naslov prejme predračun (PDF dokument v priponki) s podatki za nakazilo.

-              plačilo s kreditno kartico (velja spletna cena): naročilo lahko kupec poravna s kreditno kartico Visa, MasterCard, American Express, Maestro ipd.

Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupec račun prejme na elektronski naslov ob zaključku naročila – nekaj dni po oddaji paketa dostavni službi. V kolikor kupec naročeno blago fizično prevzame na sedežu podjetja se mu račun izda v pisni obliki ob prevzemu. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike tisk-jemott.si. Uporabnik trgovine tisk-jemott.si postanete z nakupom v spletni trgovini. Vse cene so v EUR (evrih) in vsebujejo DDV (22%), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene blaga (ne vsebujejo stroškov pošiljanja) lahko preverite ob oddaji naročila, ko izpolnite vse potrebne podatke. Cena se bo prikazala pred dodajanjem izdelka v košarico, v primeru naročila več izdelkov je skupna cena izdelkov vidna v košarici.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Promocijska koda – koda kupona

Promocijska koda oz. koda kupona prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. V spletni košarici lahko uporabite zgolj 1 spletno kodo za posamezen nakup. Promocijske kode niso združljive med seboj.

Promocijska koda je koda, ki jo naročnik vpiše v 1. koraku spletnega nakupa. Promocijsko kodo naročnik vpiše v polje pred oddajo naročila pod “Promocijska koda”. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Postopek naročila - opis statusov

V spletni trgovini tisk-jemott.si najdete želen izdelek in izpolnite vse potrebne podatke ter dodate izdelek v košarico. Ko imate v košarici vse želene izdelke, oddate naročilo na blagajno. Izračuna se strošek dostave, vnesete pa lahko tudi kodo za popust v kolikor jo imate. Izpolnite podatke za izdajo računa (v kolikor želite račun na podjetje vpišete davčno številko) in podatke za dostavo ter izberete način plačila. V nadaljevanju na elektronski naslov prejmete podatke o svojem naročilu. Spodaj so opisani statusi naročila.

Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

Vračila

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (lahko na kontaktni e-naslov neza@tiskjemott.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema pošiljke ali blaga. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od teže blaga ali paketa). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe Potrošnik lahko odstopi od nakupa na način, da nedvoumno poda izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z uporabo enake plačilne metode, kot jo je pri nakupu uporabil kupec.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Poškodovano blago

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je potrebno sprožiti postopek odškodnine pri dostavni službi (Pošta Slovenije, GLS). To storite tako, da paket odnesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa. Dostavno službo opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Naprošamo vas, da nas o poškodovanem blagu takoj obvestite na naše elektronski naslov neza@tiskjemott.si.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

– artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana

– artikel nima lastnosti in odlik, ki so izrecno dogovorjene ali predpisane

– se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

V primeru, da stranka pri stvarni napaki izdelka postopa sama (izdelek poskuša sama popraviti) preden je prodajalcu stvarna napaka sporočena (ali je samostojno popravilo s prodajalcem dogovorjeno), prodajalec reklamacije več ne mora sprejeti.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Za uveljavljanje stvarne napake nam pošljite sporočilo na neza@tiskjemott.si.

Nakup za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Spletna trgovina tisk-jemott.si ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri izbiri načina plačila »podrobnosti plačila« (korak 2) vpišete podatke podjetja in veljavno davčno številko. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Dostava

Nudimo dostavo na območju celotne Slovenije. Strošek dostave se za vsako naročilo izračuna ob zaključku nakupa, saj je le ta odvisen od teže paketa. Ob naročilu tiska na platno je dostava brezplačna. Dostava poteka preko Pošte Slovenije. V kolikor pošiljke ni mogoče dostaviti vam dostavna služba v poštnem nabiralniku pusti obvestilo o možnosti prevzema paketa na pošti oz. se kako drugače dogovorite za dostavo.

Naročen izdelek je po dogovoru možno prevzeti na sedežu podjetja – Stari dvor 3, 1433 Radeče. V tem primeru vas, po elektronski pošti ali na vašo telefonsko številko obvestimo, ko je blago pripravljeno za prevzem.

Rok izdelave in oddaje naročila dostavni službi je odvisen od možnosti, ki jo izberete ob naročilu.

Hitrost izdelave žepkov za pribor, pogrinjkov, dopisnih listov in kuvert (vključuje čas, do trenutka, ko oddamo blago dostavni službi):

  • Normalna 8-10 delovnih dni od potrditve naročila,
  • Hitra 5-7 delovnih dni od potrditve naročila,
  • Ekspress 3-4 delovne dni od potrditve naročila.

Hitrost izdelave vizitk, letakov, plakatov, transparentov, PVC nalepk, avtografike, stenskih tapet, okenske grafike in platen (vključuje čas, do trenutka, ko oddamo blago dostavni službi):

  • Normalna 5-7 delovnih dni od potrditve naročila,
  • Hitra 3-4 delovne dni od potrditve naročila,
  • Ekspress 1-2 delovna dneva od potrditve naročila.

V čas izdelave ni vštet čas, ki ga za dostavo potrebuje Pošta Slovenije. V večini primerov je blago dostavljeno naslednji delovni dan. Jemott d.o.o. ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodovanje pošiljke med transportom (velja tudi v primeru poškodb/izgub ob vračilu blaga s strani kupca) ter zamude s strani dostavne službe.

Čas izdelave se lahko razlikuje od navedenega pri naročilu. V kolikor pride do tega vas o tem prej obvestimo po elektronski pošti ali preko telefonskega klica. Potrudili pa se bomo, da izdelek odpošljemo v najkrajšem možnem času.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Kodeks ravnanja

Kot spletni prodajalec se držimo visokih standardov obravnave naročil, vračil in reklamacij naših strank. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavljamo, da nismo podpisnik ali član kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani tisk-jemott.si.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. JeMoTT d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.